Skippytime.reismee.nl

Bijzonder !!!!!

En dan zijn we al een paar dagen met het campertje op pad. We zijn nu in Cervantes, zo'n 240 km boven Perth. We staan op een camping aan de oceaan en genieten elke avond van een zonsondergang in het OOSTEN !!!!! Elke keer weer een vreemde gewaar wording, klopt niet volgens ons gevoels systeem ! De zon komt dus ook op in het Westen, heel vreemd en de schaduwen zijn dus ook de andere kant op!

Op de camping een soort van hagedis gespot die wel 2 meter lang kan worden........was-ie nu niet hoor, zo'n 60 cm.

Vandaag zijn we naar het Nambung National Park geweest en hebben daar de Pinnacles bewonderd. Een bizarre omgeving met pilaren van limestone (kalksteen) en sommige wel 4 meter hoog. Het landschap had veel weg van een SF-achtige omgeving. Maar mooi !!!! We hebben een wandeling van 4 km.daar gedaan en genoten van deze bijzondere omgeving. Het bezoekers centrum bezocht met hopelijk antwoord op onze vraag : hoe zijn deze Pinnacles ooit ontstaan .......... men weet het niet!!!! Zo'n 500.000 jaar geleden ws. Ontstaan , maar hoe en waarom is nog steeds een raadsel.

Terug bij het campertje, welke nou niet direct de meest fijne is, lunchen. Het campertje is erg eenvoudig en nou geeft dat niets , maar als er maar 2 glazen zijn om daaruit zowel koffie, thee en wijn te drinken .......... Dus mokken gekocht. Er zijn 2 kleine pannetjes om in te koken en de tafel zakt ook wel eens spontaan naar beneden........ Voor de nacht moet dat om er een bed van te maken, maar verder nou niet direct. Nou ja , we leven toch alleen maar buiten zoveel mogelijk Hoewel.......1stoel staat op doorzakken.....Maar verder. Gaat het prima , hoor!!!!

Nog een wandeling gemaakt naar de Stromatoliten en Lake Thetis, erg mooi ,en daar hebben we de eerste levende kangaroo gespot en een lizzard of slang , was niet erg goed te onderscheiden, maar weer een toffe middag , dus!!

Morgen gaan we naar Kalbarri, weer wat noordelijker en gaan daar een prachtig natinaal park bezoeken met vele rode rotsen en kloven.

Mensen, het is weer genieten hier!!! Tot de volgende keer !

Peter

Nederlanders hewwe oek altiid wat te seuren hè ????

Nelleke C

Wat een mooie verhalen weer. Zie het voor me die meubels van het krakkemikje. ..enne hoewel Ik er nooit geweest ben. ..De zon gaat op in het oosten en gaat dan over het noorden naar het westen. ... dus de zon draait andersom maar gaat wel in het westen onder!
Dit even voor de oriëntatie. Straks tijd je de verkeerde kant op.
Lijkt me wel machtig hoor die beesten. En die natuur. Hier vriest het nu even s nachts. Dus krabben s morgens! Geniet maar lekker van het mooie weer. Tot hoors liefs van hier

Marten en Afke

Het land en het weer zijn in ieder geval goed! Ja wat betreft de rest (camper en meubilair ) ach.... dat waardeer je weer als je thuis bent. In ieder geval veel moois om te zien en van te genieten. Veel plezier maar weer en tot horens!!

Arjen, Sandra, Iris en Amber

al helemaal ingeburgerd zien we! Maar: There is no place like home!:)
Blijf zo lekker genieten!

age

Ach, een beetje ontbering hoort erbij. Hoe zit dat nu met die zon ?
Veel plezier verder!