Skippytime.reismee.nl

Voorbereidingen

Hallo lieve mensen, Allereerst bedankt voor jullie reacties, en dat nu al!!! Nelleke C. het bericht van augustus was van Nelleke v.d. P. Inderdaad , dus geen Alzheimer moment, wees gerust! Na een geweldig tuinfeest voor familie en vrienden met super leuke kadoos en muzikale intermezzo's en een een erg gezellig tuinfeest met collega's , is het nu tijd om wat zaken op orde te maken. We vertrekken op zondag 16november om 14.40 uur. Jolmer en Christel verheugen zich op weerzien met ons en wij met hen. Maar eerst de West kust met een campertje voor 4 weken en dan van Perth met een binnenlandse vlucht naar Adelaide om vandaar met een personen auto naar Mildura te gaan waar we ons 40 jarig huwelijksfeest samen gaan vieren met een Sunset tour. Op de 18e december zal dat heven. Daarna naar Jolmer en Christel voor 5dagen en dan door naar Melbourne waar we weer een campertje nemen en nog een weekje bij de zuidkust langs toeren naar Sydney. In Sydney zijn we 6dagen en daar vieren we oud en nieuw als een van de eersten!!! Op de 5e januari vliegen we weer terug naar Nederland. Super spannend allemaal weer maar wat hebben we er weer een zin in !!!! Er komen nog een paar foto's van het tuinfeest maar dat moet nog even geregeld worden. Wordt vevolgd!

Jaap S.

Ik kan niet wachten tot ik 40 jaar getrouwd ben (nog 3865 nachtjes slapen). Dan hoop ik van jullie ervaring gebruik te mogen maken. Prachtige reis gewenst!

Christel

Jullie voorbereidingen liggen mooi op schema met al die feesten! Het is november voor je het in de gaten hebt. Kom maar fijn deze kant op, en graag tot snel in Barham!!