Skippytime.reismee.nl

Gezellig Barham

Zondag was de farmermarket en deze was erg gezellig. Vele streekproducten werden daar verkocht. Jolmer en Christel verkochten daar hun honing en de klandizie was goed. Het Friese schort was voor en daar werden vele vragen natuurlijk over gesteld, Fryslan boppe!!!

's Middags met de boot bezig geweest van Jolmer, die mee moet met de grote reis . Opeens kwam Jaap roepen "snake!!!" En ja hoor een dikke brown snake. Jolmer z'n geweer gehaals en de kop er af geschoten! Dat is het belangrijkste, want ja daar zit de bek met het gif. Deze slang is de op 2 na de gifstigste slang in Australie. 'S Avonds weer gezellig kletsen en klaverjassen.

Vandaag met een kano de rivier af.............Christel had het zo goed voor ons geregeld .........en na een 1/2 uurtje bleek de kano zo lek als een mandje en moesten we als snel de kant op zoeken ........maar de kant is langs de rivier is op de meeste plaatsen wel 2 meter hoog!!!we hebben de kano zo'n 3x geleegd en bij de 4e keer hadden we er genoeg van en hebben de kano daar laten liggen ........de verhuurder zoekt het maar uit!!!!!! Mijn fototoestel lag in het water te dobberen ...........dat was dus erg balen . Geluncht in Barham bij de bakery en met de auto van Christel weer terug. Wat een leuk uitje had moeten worden werd dus een survivaltocht!!!! We hadden ons er wel heel wat anders van voorgesteld, jammer hoor.

Morgen gaan we weer op pad, de auto inleveren in Melbourne en een ander campertje halen en nog een kleine week Kerstvakantie vieren aan de zuidoost kust. En dan naar Sydney waar we nog 6 nachten in een hotel logeren en ja dan...........alweer voorbij. Maar zover zijn we nog niet!!

Fijne Kerstdagen allemaal !!!!!!

Nelleke en Julius

Jullie ook hele fijne kerstdagen en wel voorzichtig doen hè!
Liefs van ons

age

De tijd vliegt dus om en zeker bij zo'n reis !
Prettige kerstdagen onder de zon en een goed begin van 2015 !

Nelleke C

Spannend weer zeg! Achteraf zijn dit straks de mooiste verhalen natuurlijk! Maar als je er middenin zit......
goede kerst dagen en een knallend uiteinde. Oliebollen op het strand haha