Skippytime.reismee.nl

Nog 4weken!!!

Ja, echt , nog 4weken en dan zitten we Down Under!

En wat moet er nog veel gebeuren!

De boot ligt alweer op de wal en is helemaal winterklaar. Maar ja.... een nieuwe walbeschoeing houdt automatisch in dat er nog een steiger weer gemaakt moet worden .... en dat kost veel tijd en die wordt steeds krapper. Nou ja, maar zien hoever we komen. In de winter kan je natuurlijk ook een steiger maken, alleen als er sneeuw ligt....... dan wordt dat moeilijker.

Er zijn nog enkele gezellige uitstapjes gepland voor we weg gaan, o.a. vanaf de 29e oktober t/m de 3e november naar Skylge voor de Berenloop. Henk en Joke komen dan volgens traditie zaterdag t/m maandag bij ons.

We gaan nog samen even van de sauna genieten en Nelleke en Julius komen nog langs met Sienna hun nieuwe jonge hondje.

En er staat nog een etentje op stapel bij Jan en Aukje. Dus nog allemaal leuke uitstapjes voor de 16e november.

De 15e november komen we gezellig samen als gezin en dan worden we de 16e uitgeleide gedaan op Schiphol door onze kinderen rn kleinkinderen.

Maar we werken eerst nog tot de 1e november en Oeli zelfs tot de 9e november. Dus de laatste voorbereidingen zijn in gang gezet .

wordt vervolgd.

Alexandra

Hé lieve tante & oom, ondertussen is het nog een kleine 2 weken voordat jullie reis naar Down Under gaat beginnen! Spannend weer.... hopelijk gaan alle voorbereidingen volgens plan en jullie wensen. Tot nu toe vind ik het in ieder geval om weer mee te mogen lezen met jullie belevenissen. Kijk uit naar een volgende update!! Succes met alle voorbereidingen en geniet nog even van mooi herfstig Nederland!

Age

Jullie hebben nog zo'n drukke week voor de boeg, dat we nu maar jullie uitzwaaien : goede reis, veel plezier en ontdek weer veel spannende en mooie zaken ! We kijken uit naar jullie verslagen.
Groetjes van Age enGrietje