Skippytime.reismee.nl

Laatste dagen voor vertrek

Zo, een heerlijke 6dagen gehad op Skylge!!Prachtig mooi weer.

Op zaterdag samen Kleintje Berenloop gelopen met stralend weer. Dit was voor mij tevens de afsluiting van mijn loopcarriere ! Het gaat steeds moeizamer met mijn darmen tijdens en vooral na het lopen. Tja...... dan moet je verstandig zijn en naar je lichaam luisteren wordt er altijd gezegd en dus..... stoppen. Jammer , maar er zijn meer leuke sporten en ik ga me nu op het wandelen storten. Nou ja , storten..... eerst Australie en dan gaan we verder zien! Misschien wordt het eerst wel schaatsen als we de 6e januari weer thuis komen?!!

Oeli heeft de zondag de 1/2 marathon in een zeer goede tijd gelopen: 1 uur en 38 minuten, dat is zo'n 12.8 km p/uur!!!!! Hij was 3e in zijn leeftijdscategorie! Het was weer een hele happening en Beregezellig in West en trouwens op het hele eiland is het die zondag feest. Wat een enthousiaste mensen overal langs de weg en dat elk jaar weer.

Ook waren Henk en Joke weer van de partij vanaf zaterdagavond en hebben we weer een Beregezellig weekend gehad. Zondagavond heerlijk uit eten geweest en maandag het chalet weer winterklaar gemaakt.

Tja en dan nu de laatste loodjes voor vertrek........

Het gaat nu ineens erg snel en moeten we nog van alles regelen.......STRESS....nee, hoor , maar wel lijstjes gemaakt wat echt nog even moet.

De steiger vordert gestaag, gelukkig heeft Oeli er mooi weer bij.

De 11 e november nog een borrel en etentje bij Jan en Aukje , de 10e nog 1x oppassen op Esther en de 15e in Lemmer met de gehele familie Sinterklaas inhalen en borrelen en eten en ja dan is het de 16e en vertrekken we om 14.40 uur ri. Australie met een tussenstop in Dubai.

Dus ..... Wanneer ik weer wat op de site zet weet ik even niet, maar wordt uiteraard vervolgd!!!!

Reacties

Reacties

Pytsje

Hoihoi,

De dag van vertrek komt gauw dichterbij.
We wensen jullie een voorspoedige reis.
Geniet ervan.We volgen jullie via het reisverslag.
Veel liefs

Nelleke C.

Jullie zitten nog in de lucht...of in Dubai.
Heel benieuwd naar de verhalen...Goede reis verder

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!