Skippytime.reismee.nl

Australie !!!!

En dan zijn we in ons geliefde Australie!!

Zondag werden we opgehaald door Peter en via Lemmer om 10.30 uur vertrokken naar Schiphol. Daar om 12 uur en na het inchecken koffie drinken. Afscheid genomen, van vooral een erg verdrietige Iris, en door de paspoortcontrole. vertrek om 14.40 uur met een Airbus 380-800, een joekel van een vliegtuig ( dubbeldekker ).

Na een zeer goed maar erg lange reis , aankomst in Perth om 17.28 uur lokale tijd, in Nederland toen 11.28 uur. Met taxi naar hotel, verwelkomt door Nederlandse Mark! Was wel makkelijk om gelijk hem het hemd van zijn lijf te vragen ......

Eerst verkleden en toen achter een maaltijd aan. Op een "Belgisch " terras eerst een biertje en toen een hele grote puntzak met friet erbij op gegeten, heerlijk! 26 gr. en geen wind, dus zalig lang op het terras gezeten.

Vandaag was Oeli al om 05.45 uur wakker en ging gelijk te draven. ik ook al om goed 7 uur van bed. Naar supermarkt en daar ons ontbijt gekocht. Wezen wandelen in Kingspark met botanische tuin en dus prachtige grote bomen en schitterende planten. 25 gr. En dus zalig weer!

We waren toch nu wel erg moe.........Jetlag kwam best even binnen. Geslapen zo'n 1 1/2 uur.

Morgen campertje halen en op naar Cervantes, waar de Pinnacles zijn, moet erg mooi zijn, we zullen het allemaal gaan beleven!

Wordt vervolgd!

Nelleke C

Fijn dat jullie er zijn!
Vlak bij mijn familie....die in Bunbury en Perth wonen.
We volgen.....

Douwe en Tjitske

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad en dan nu maar lekker genieten!!!!!!!

Peter

Heel veel plezier en geniet!

Marten en Afke

Heel veel plezier in Australië!!!

Lazine

Petra en Oeli,

Ik wens jullie een hele fijne reis toe en vooral genieten!!!

Hannie en Henk

Wij wensen jullie een geweldige vakantie.

sietie noordenbos

Geweldige reis .Wij zijn hier ook geweest. Wil er zo wel weer heen .De pinnacles zijn geweldig mooi .je komt in een hele andere wereld.Familie v/d Wielen woont ook in Bunbury hier zijn wij geweest. Tip het eindpunt waar de oceanen samen komen is prachtig Augusta en bekijk de goud mijn .Ook de bruggen over de toppen van de grote hoge bomen is geweldig.Zijn jullie al tussen de zout meren gereden. denk goed om water.Geniet er maar lekker van.