Skippytime.reismee.nl

Kalbarri

Even een klein berichtje .

we zitten op een prachtige camping met uitzicht op de Indische Oceaan en de Murchison River.

een gigantische branding met prachtige rots kusten en een beetje rood zand. Het zand is trouwens bloedheet aan je voeten! Oeli heeft vandaag gesnorkeld en moest er gewoon om denken niet te ver af te dwalen want de oceaan trekt aan je!

Morgen gaan we naar Monky Mia , met vele dolfijnen naar men zegt.

we genieten dus volop, helaas lukt het me niet om de foto's te down loaden! Maar die houden jullie nog te goed, ontvangst is hier slecht dus,

Het campertje begint ook al te wennen, en het warme weer ook, drinken, drinken, drinken!!We hebben nog nooit zoveel water gedronken en zitten dus de halve nacht op de pot!

nou ja, houdt je in beweging! Het waait nu een storm en we gaan zo maar in de camper want we zijn al aardig verkleurd en dan vind je het met 20 gr. al fris!!

Jan en Aukje

Hallo Petra en Oeli,
Wij hebben alle verhalen inmiddels ook gelezen en zijn weer op de hoogte. Dus de camper ook al in jullie bezit en dit voelt wel weer goed? Wees voorzichtig en heel veel plezier. Wij zijn weer thuis van een geweldige indruk wekkende rondreis door Turkije. Hebben volop genoten. Nou luitjes het ga jullie goed en maar weer tot horens.
Lieve gr van ons

Alexandra

Hi guys, aan de verhalen te lezen genieten jullie weer volop!! Wat heerlijk en wat fijn dat jullie zo goed zijn aangekomen, gewend zijn in het campertje en de geniet-stand te pakken hebben! Ik lees de verhalen iedere keer met veel plezier dus ik kijk weer uit naar een volgend bericht! Have fun, relax and enjoy!! Lieve groetjes van mij maar ook Marcel

Marjet

Ben weer terug van LaPalma. Heb jullie niet eens goeie dag gezegd, voordat ik weg ging. Ben al weer helemaal bij. van Nelleke jullie weblog gekregen. Lekker genieten jullie. Groetjes Marjet

Marjet

De walbeschoeing is prachtig!!!

Christel

Dat ziet er vertrouwd uit, die mooie Australische landschappen, met de fam Reitsma in een camper! Heerlijk.
We zien uit naar jullie verhalen

Marjet

Mooie verhalen en foto's.vrijdag 5dec stond smorgens om 8uur Sinterklaas met zwarte piet bij mij op de stoep. Durk 1 en zoon met medewerker . Moest zingen,leen en Nelleke gebeld die moest ook zingen.we waren gelijk wakker.foto komt later wel.geniet maar lekker,hier vanmorgen beetje ijs achter huis.groetjes Marjet