Skippytime.reismee.nl

Zo mooi is alles

Alles is zo mooi, er zijn echt geen woorden voor!

Vandaag zijn we naar Monkey Mia geweest en hebben daar dolfijnen zowat op het strand zien liggen,gaaf!! Ze worden daar 3x per dag gevoerd, althans 5 van hen. Prachtig mooie dieren zijn het . Er werd ons veel verteld over deze dieren en waarom ze nu naar de baai van Monkey Mia komen, dit gebeurt al vanaf 1960!!! Het leven van deze dieren wordt in dit Wereld erfgoed goed gevolgd en men is zeer wijs met hen.

Op de terug weg ........wat loopt daar nu op de weg?????? Jazeker , 2 emoes kuierden gezellig samen op hun dooie gemak over de weg! Wat een geweldig moment weer! Op de heen weg al 2 gespot in de buurt van de camping, maar dit is toch wel weer geweldig.

Ook nog even bij de Little Lagoon geweest, water zo turquoise, deed je zeer aan de ogen. Terug bij de camping, relaxen en 's middags Oeli snorkelen, allen wat schelpjes te zien, weinig visjes.

Morgen gaan we naar Canarvon en daarna na 1 nachtje naar Coral Bay, waar je zo de oceaan in loopt en kunt gaan snorkelen in het Ningalo reef ! Dus er staan weer super uitstapjes op het programma !

. Daarna gaan we het binnenland in, ook weer heel wat anders en dus spannend........

Ajen, Sandra, Iris, Amber en Djuna

Wow! Prachtig die dolfijnen! Lijkt ons fantastisch om in het echt te zien. En dan die prachtig kleur van de zee. Geweldig. Fijn te merken ook dat jullie er weer alles uithalen om veel te zien en te beleven.
Liefs, van ons!

Douwe en Tjitske

Wat een mooie verhalen en foto's weer. Fijn dat jullie zo genieten. Veel plezier en we wachten in spanning op de volgende belevenissen.

liefs van ons

Margreet

Wat leuk om te lezen dat jullie zo genieten!
Blijf dat ook doen!

Groetjes van uit de nachtdienst!