Skippytime.reismee.nl

Coral Bay

Ja en dan zijn we in Coral Bay en zijn we in het paradijs op aarde!!!!!

Turquoise zee en het koraalrif op zo'n 20 meter lopen de zee in! En mooi!!! En de zeetemperatuur is warm! Er is heel wat af gesnorkeld en we hebben er bijna 4 dagen opzitten hier en gaan nu morgen maar eens verder en dan naar het Kangirini Nationalpark, moet fenominaal zijn...........met bergen, kloven en watervallen!

Vandaag met een glasbodem boot de oceaan op geweest om schilpadden te spotten. Nou, die kon je niet missen......... groot, groter , grootst!!! Man, wat een pracht gezicht. En Oeli heeft met een schildpad op gezwommen tijdens een snorkelsessie met die zelfde boot, SUPER GAAF!!!! Het rif hier is vnl. bruin met wat paarse en groene stukken, het Great Barrier rif heeft veel meer kleur, maar de vele gekleurde vissen zijn hier in zeer grote getale aanwezig, prachtig.

Ook zijn er vele kangeroes hier. Vanmiddag zag ik even op van mijn boek en wat hipte daar vrolijk tussen de campers en tenten door........jawel , een kangeroe. Ook later tijdens een wandeling door de duinen weer 3 gespot. Blijft leuk die dieren!

Ook de reis dagen zijn mooi, doordat je door prachtige omgevingen rijdt. Vooornamelijk rode omgeving en kurk droog! De kreken en zelfs brede rivieren staan helemaal droog........dat kennen we in Nederland niet!!

En elke dag stralend weer en warm, rond de 30 graden en dan mogen we niet klagen , aldus een Aussie, want normaal moet het hier al tegen de 40 lopen..........hoeft ook nog niet voor ons.

nou, morgen dus het binnenland in en wanneer we weer internet ergens hebben........ horen jullie weer van ons,

Arjen en de rest

Mooi weer hoo, de verhalen en foto's! Maar, waar is nu de kangaroe, vraagt Amber.!

Nelleke C

Met recht Skippy time! En voor je kleindochter nog even een foto van een kangoeroe maken...hahaha

Alexandra

Jeetje mijne..... ik ben diep onder de indruk van zowel het verhaal als de meer dan prachtige foto's.... wat zijn jullie weer een geweldige reis aan het maken!! Geniet lieve oom & tante, dubbel & dwars :-)

JanB

Wat een schitterende tocht maken jullie nu. Het is inderdaad paradijs. (Hebben ze geen kleren aan!)
Wij hebben ook wilde dieren gespot!! Ja zeker. Maar wel in de dierentuin Emmen. Ook mooi.ds
Hier is alles prima maar wel koud 2 graden. Het ga jullie goed. groet Jan en Aukje

Hennie

Ik zie allemaal bekende foto's. Brings back some memories! Wat is het daar mooi he. Enyoy!