Skippytime.reismee.nl

Droomeiland

Vandaag zijn we naar Rottnest Iland geweest, een eiland voor de kust bij Perth. En wat voor een eiland.........het echte Bounty eiland gevoel komt naar boven! We zeiden dat Coral Bay het paradijs op aarde was, maar dit slaat alles!!!! Witte stranden, turquoise water, prachtige baaien,schitterende rots en klif formaties........... Ik kom woorden te kort, zo vreselijk mooi allemaal!

We hebben het hele eiland over gefietst en onze monden vielen steeds weer open van verbazing. Ook de Quokka's hebben we gezien.......en schattig klein buideldiertje. Ze waren hier in grote getale aanwezig, in de schaduw onder de bomen en later bij ons op de tafel toen we ijs zaten te eten.

Ook de Osprey , een grote roofvogel, zagen we op het nest zitten op een rots in de oceaan, prachtig!! Oeli heeft ook nog even gesnorkeld, mooier koraal dan in Coral Bay, maar de vissen waren hier wat saaier van kleur! Ja, ja , over verwennen gesproken en ook gewennen..........

Op een plaats op het eiland leek het net of waren we aan de Great Ocean Road, ook van die mooie rotsen in de oceaan. Wat een geweldige afsluiter was deze dag van 4 weken met ons campertje toeren!!

Morgen leveren hem in in Perth en dan over een weekje halen we een ander campertje uit Melbourne voor de Kerstvakantie.

Eerst Mildura en Barham en dan de 23e naar Melbourne.

Ik denk dat ik pas in Barham bij Jolmer en Christel weer ga webloggen. Tot dan!!M

Afke

Wat een prachtige reis maken jullie. Konden we maar even bij jullie zijn!!!
Goede reis verder en geniet van alles wat jullie nog meemaken.

Nelleke C.

Wat een prachtige reis is het weer. Kijk al likkebaardend uit naar jullie foto's. Zal aan jullie denken de 18e. Alvast gefeliciteerd! 40 is toch wel heel bijzonder in deze tijd...

Thea

Zo te zien vermaken jullie je wel hier gaat alles weer zijn
gang na de drukte. Kees is 10 dagen na mijn moeder overleden. Jullie genieten nog maar even, en alvast gezellige feestdagen. We volgen jullie met de foto's

Gr Thea Theun

Pytsje

Wat zien jullie toch veel.......boeiend hoor. En dan is het bijna de 18e van de maand december. Tja .....een mooi romantisch plekje om van jullie 40 jarig huwelijk te genieten.
Proficiat! Ik denk als wij 40 jaar getrouwd zijn een plekje
dichter bij huis gaan zoeken....geniet nog van de laatste bezoekjes.
Groetjes ook van Rinse

Christel

Kom maar lekker bloggen. Maar eerst veel plezier in Mildura. Jullie trouwdag toch? We zullen er een borreltje op drinken. Of iets anders natuurlijk.
Tot snel!

nelleke

hoi ver weg vrienden
Prachtig verhaal en prachtige foto's. Wat hebben jullie al veel moois gezien! Dat gaat wel erg wennen worden straks weer in dit Nederland.
Alvast een hele fijne 40 jarige huwelijksdag. En veel plezier maar weer!
liefs van ons.
Liefs van ons.

Aukje

Hallo jongelui,

Alweer een schitterend reis verslag met unieke foto's.
Jullie laten ons wel genieten!
Jullie hele fijne feestdagen en natuurlijk een zeer romantisch 40 jarig huwelijksdag gewenst. Waar is nog een ? hier alles okee, met veel drukte en activiteiten voor de feest dagen.
Je weet ik ben een grote liefhebber van kerst en ga helemaal los. Lieve gr fan us

Douwe en Tjitske

Hallo wereldreizigers,

Fijn dat jullie het zo goed naar de zin hebben en wij lekker kunnen mee genieten. Prachtige foto's ook. Hopelijk genieten jullie het laatste stukje ook en vandaag/vannacht ;-) in het bijzonder. VAN HARTE GEFELICITEERD met jullie 40 jarig huwelijk. Geniet er van en wij nemen er vanavond ook eentje op. PROOST!!!!

liefs van ons